Pernah gagal sebelum berjaya...

Semasa aku pegi PD aku mendapat tahu byk perkara.. dari hal pelik2 sehinggalah yang serius terutamanya politik dalaman.. xpelah sudah sampai masanya nanti aku akan buat keputusan drastik setelah berjaya mencapai target financial freedom.. malas nak ambil tahu soal politiking sebegini sebabnya ia membuang masa saja..

Tahun 2004 telah mengajar aku perkara yang bermakna dalam hidup.. dan kini masa untuk merealisasikan impian tanpa rasa keliru lagi.. walaupun aku pernah gagal teruk pada masa lepas namun aku sudah berjaya menjadi seorang yang lebih berani dan bertanggungjawab..

Pengalaman aku terus mendewasakan kita.. tiada gunanya paranoid dan skeptikal dengan kegagalan yang lepas.. sebaliknya kita jadi lebih optimis kerana sudah mengetahui strategi yang lebih baik daripada yang terdahulu...

All da best for me... god bless us all...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.