Reaching higher... reaching for the star...

Pernah dulu aku ingin terbang tinggi bebas setinggi langit.. biarkan sayapnya terbentang seluas saujana memandang di lautan maupun daratan... Impian menggunung.. harapan yang setinggi bintang..

Sepertimana pengalaman aku dulu dalam profession perguruan tahun 2004 kendian jadi assistant manager di YaPEIM tahun 2005, pegawai MAIWP pada 2006 seterusnya webmaster, graphic designer, internet marketer dan motivator telah melengkapkan beberapa impian selama ini yang tak pernah dibayangkan..

Belum puas.. nak mencapai self-actualization itu jauh sptmana yang diimpikan... orang kata jika terbang tinggi nanti teruk jatuhnya... well said.. i have no fear at all.. :)

Sejak dari dulu lagi aku belajar banyak perkara.. dari mentor luar dan dlm negara.. hanya orang yang berani saja akan berjaya... golongan 'risk-takers' ini adalah pejuang sebenarnya.. berani untuk gagal dan berani untuk berjaya !

Sekarang ni tiada masa untuk undur kebelakang lagi... kita harus berani mara ke depan.. berani utk capai impian.. dont let anyone bring u down and steals ur dreams... be strong & be brave.. and may god bless us.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.