First time guna card credit utk business !

Oleh kerana sudah mendengar dan mengkaji sistem Island Red Cafe maka tanpa lengah aku terus swipe utk 15star package bernilai rm5000. Hehe.. wat masa ni aku tgh run dgn wife secara gerila marketing.. seminggu pulangan sekurang-kurangnya RM1k, dalam masa terdekat ni nak gi perak, kedah dan kelantan.. Ini kerana orang dah mula contact dan masa depan network marketing business ini adalah cukup besar sekali. Satu-satunya konsep bisnes francais cafe yang diserapkan sistem mlm.

Dalam masa yang sama aku dah mula generate income dari premium rahsiaebiz yang semakin rancak. Hari ni saja dah RM1k.. waa.. aku boleh make more money tanpa risau nak bayar card credit. Di samping 'network' dan channel MSI (multiple streams of income) yang mendadak naik dan berkembang biak.. alhamdulillah perancangan aku mmg menjadi kali ini..

Esok pula dpt income Ceramic.. sekali lagi 1 channel MSI aku generate RM2k... aku anggarkan pulangan semua ini mampu menjadi lebih baik dari bulan ke bulan.. dari minggu ke minggu.. dan dari hari ke hari.. setiap masa dan detik..

Apa yang penting adalah kembangkan network sehabis baik mungkin.. aku nak bina 'empire' perniagaan yang cukup hebat !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.