JV bersama tokoh terhebat perniagaan...

Aku rasa dah tiba masanya mengorak langkah lebih serius dalam soal JV. Selama ni hanya berjv dgn orang-orang biasa yang request dgn aku.. Skrg ni aku kene jadikan 1 disiplin utk jv dgn mereka yang dh mmg hebat dalam perniagaan. Sbbnya kita mampu menjimatkan masa dan wang lebih banyak di samping bertukar idea, teknik dan strategi yg hebat.

Apabila kita mendapat perhatian daripada mereka yg dah established, sure nama dan brandname kita juga akan mendapat recognition yang sama hebat.

Aku menetapkan tahun 2011 adalah tahun terbaik mendapat hasil financial freedom. Pada asalnya 2012 tapi kene positif sbb aspek ebiz skrg sedang meningkat naik dan rancak. Ebiz ini x perlukan masa yang lama utk establish, mungkin setahun pun dah mantap. Cumanya aku ni jenis marathoner.. selalu pk long term dan bukan sekadar panas2 di siang hari saja..

Tahun 2009 adalah tahun utk jv dan network lebih besar..!
Duit pun lebih gempakkk !

:)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.