Busy dengan byk meeting & event....

Pergh.. dari pagi sampai ke petang meeting hari nih...

Semuanya gara-gara event di Masjid Wilayah bersama YAB PM dan satu lagi di Hotel Grand Season. Event pertama bersama PM telah diurusetiakanoleh pihak JAWHAR. Aku sempat ke office di putrajaya dan meeting dipengerusikan oleh TKP Jawhar di Aras 7. Setakat ni baru 2 kali aku dtg sana.. masih belum membiasakan diri dengan suasana ke'government'an yang cukup hebat itu..

hehe.. neway sempat la mengushar beberapa awek cun.. bole tahan juga org2 gomen skrg ni eks.. ada style.. ;) haha...

Back to the topic.. ;)

Aku duduk sebelah wakil RELA dan PDRM.. mmg dahsyat la diorang neh.. tip top bab program berstatus PM... aku duduk senyap je sebab part aku dah ada org presentkan.. lagipun ni first time event aku dgn JAWHAR melibatkan PM.. Yg penting jadi urusetia semasa event berlangsung di Masjid Wilayah nanti mesti busy memastikan perjalanan program berjalan lancar terutamanya PA System dan slideshow.

Meeting utk event kedua plak di Hotel Grand Season berkaitan Seminar Agihan Zakat... Aku sebenarnya malas nak meeting2 nih.. lenguh punggung.. adakalanya rasa 'terbang' semasa meeting berlangsung.. banyak yg aku pk pasal ebiz.. haha..

Tapi events bulan ni penting untuk kembangkan network dan menambah experience dalam dunia yang serba serbi ini... Aku masih perlukan event dan meeting bagi mendisiplinkan beberapa aspek strategic management, attitude & PR skills..

Dalam meeting aku lihat banyak gaya manusia... Dari situlah aku belajar untuk memantapkan PR skills nanti.. senang nak bercakap dgn yakin di depan orang ramai... di samping menyakinkan orang dan menarik perhatian dengan gaya bahasa sempoi.. haha..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.