Masih bertahan...

Dah hampir seminggu dalam keadaan bertahan menghadapi acute asthma.. duk pk dalam kepala ni xmo masuk wad lagi dah.. kalo masuk wad sure ia lebih membosankan.. aku sedang mencuba nebulizer yg diberi doc, mmg ada progress.. so far harap ia dpt membuka semula saluran pernafasan lebih baik.

Skrg ni mmg voiceless.. suara dah serak habis.. x terkuar.. tapi tetap kerja sbb masih ada urusan lebih penting yang memerlukan perhatian. Aku boleh uruskan dengan sempurna, cabaran mendatang tetap didepani dengan gagah dan yakin.

Sekiranya aku terpaksa masuk wad, bermakna dalam masa seminggu aku terpaksa ditahan. Harap-harap Allah beri aku peluang untuk pulih.. dah mula minum scott emulsion, need vit c utk kuatkan antibodi. Moga² dlm masa minggu ini akan pulih 100%.. aku ada byk planning nak dilaksanakan. Sebelum menutup mata buat selamanya aku ingin realisasikan impian hebat yang pernah diimpikan, kepada semua rakan, sabahat, keluarga, yang tersayang dan yang tercinta, ku telah cuba segalanya yang terbaik. Pengorbanan ini terlalu mahal harganya dan itulah yang perlu dilakukan sebelum segalanya terlambat...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.