The clock is ticking...

Semi Project yang berlangsung masih memerlukan stimulus yang lebih baik.. Aku dah berjaya mengurangkan risiko 50% dan selebihnya itu perlu dipastikan untuk mendapat surplus dengan lebih baik sepanjang 2 bulan terakhir tahun 2009.

Mengejar matlamat kewangan bukanlah semudah yang dijangkakan.. aku perlu berusaha lebih baik dan perlu banyak bersabar.. kenkadang orang lain mengambil peluang lebih awal dari kita tanpa disedari..

Sptmana biasa aku hanya mahu menghapuskan 100% risiko yang ada sebaik mungkin.. Kemudiannya mempunyai surplus dan lebihan untuk enjoy melakukan apa yang terbaik dalam tahun 2009. Banyak peluang boleh diambil perhatian.. cuma aku perlukan minda yang focus dan tenang untuk memikirkan jalan yang terbaik..

Aku harap selepas ini boleh focus sepenuhnya terhadap dangerous game yang aku cipta ini.. menjadi mastermind dan mengawal sepenuhnya result sepertimana yang diimpikan... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.