Pentingnya leverage... Pros & Cons

Nampaknya aku sudah mula memiliki suatu leverage yang tidak terjangka.. dalam masa yang sama M15 kekal sebagai tempat utama untuk menjustifikasikan kehidupan yang lebih bermakna. Adakalanya terlalu banyak leverage juga akan 'mematikan' semangat juang seorang pejuang.. namun leverage ini umpama permainan, adakalanya kita perlu ada 'rules' untuk tidak terlalu hanyut dalam dunia tersendiri.

Skrg baru aku faham mengapa Allah tempatkan aku di M15.. ini tanda Allah sangat sayang.. kerana di situlah aku belajar untuk jadi manusia yang berbakti. Aku rasa sukar nak cari ganti kerana ia bukan seperti di tempat yang lain, tambah lagi warganya lebih Islamic dan aku bertuah mendekati mereka semua ini.

Manakala leverage terbaru ini aku x tau nk bagi nama apa.. its still in progress... still increasing.. looks very promising.. Aku rasa gabungan leverage akan menjadi hidup lebih bermakna. Cumanya kene pandai manage saja.. bukan sekadar lihat semata.

Aku harap tidak akan kehilangan sasaran.. sehingga matlamat M15 tercapai aku mahu bina sebuah empayar yang tidak dapat dikalahkan... invincible.. tika itu financial freedom sudah digenggam.. dan aku yakin dengan matlamat ini... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.