Di Mana Ada NAGA , Di Situ Ada EMAS ♥♥♥

Tak dapat bayangkan penangan dahsyat Teknik 7 Naga bermaharajalela sampai hari ini masih belum kebah. Orang kata gatai tangan nak handle beribu-ribu customer dan handphone sampai 'hang' sangkut pulak tu. Its ok itu tandanya nak dapat handphone baru yang canggih dahsyat seperti Naga.

Ada pula peserta yang dah dapat sales lebih daripada RM100,000 tanpa kos fb ads maupun apa-apa sistem blast sms. Fully 100% zero-cost marketing yang cukup melegakan hati usahawan kerana tak perlu risaukan risiko untuk marketing apa jua bisnes mereka.



Apakah yang menyebabkan beribu peserta saya telah berjaya dalam bisnes mereka tanpa perlu buat marketing cara biasa-biasa ? Sebahagian besar 90% yang hadir class bengkel Teknik 7 Naga sebenarnya sedang mencari jalan atau solusi terbaru marketing yang lebih baik. Yang tidak complicated macam FB Ads ataupun Google Adwords maupun blasting SMS.

Di sini saya dedahkan mengapa Teknik 7 Naga ini sesuai untuk newbie dan semua usahawan prolifik. Antaranya ialah :
  1. Teknik 7 Naga selamanya TANPA KOS !
    Konsep zero-cost marketing adalah cukup unik dan memecahkan status quo para golongan elit yang kaya. Teknik 7 Naga memberikan KUASA sebenar tanpa batasan dengan 7 teknik pemasaran yang cukup hebat digunakan oleh sesiapa sahaja baik usahawan newbie maupun yang sudah berpengalaman. Sememangnya tiada kos dan lepas balik class bengkel boleh terus praktis sampai ketagih. Itulah yang dialami oleh peserta NAGA !
  2. Kuasa VIRAL dan TARGETTED !
    Inilah sebenarnya KUASA yang dimiliki oleh NAGA ini. Bayangkan ada berjuta database prospect pelanggan yang 'dibocorkan' oleh loopholes facebook yang tak banyak orang menyedarinya. Akhirnya KUASA VIRAL ini akan tersebar luas pada berjuta database ini bagi mengutip order sampai lenguh jari reply mesej pelanggan. Database boleh didapati pada tempat anda, malah kawasan taman perumahan sekalipun. Kedahsyatan ini telah menyebabkan banyak peserta saya mengadu terlampau banyak order sampai cecah jualan RM100,000 lebih tanpa kos marketing.

  3. 7 NAGA = 7 KALI GANDA KUASA PEMASARAN !
    Inilah yang dikatakan lubuk EMAS kerana ada 7 NAGA bermaksud bukan 1 teknik tetapi ada 7 teknik yang menggandakan kuasa pemasaran bisnes anda ke tahap yang luarbiasa. Ianya proven-method yang telah diaplikasikan kepada corporate client saya sebelum ini sehingga mencatat jualan RM1.3 juta dengan semua teknik ini. Tak keterlaluan jika saya ada yang dah berjaya jual rumah banglo lebih dari setengah juta nilainya. Malah baru praktis 3 NAGA sahaja belum lagi sepenuhnya pun dah lebih setengah juta nilai rumah... Dahsyat tak ?

    Ini bukan saya cakap, tapi peserta Teknik 7 Naga yang mengalaminya sendiri !

Baru 3 NAGA dah lebih setengah juta dan ini satu rekod terbaik setakat ini. Saya jangka lebih ramai lagi yang akan mencipta kejayaan sendiri nanti dengan Teknik 7 Naga ini.

Anda bila lagi ?

Kami sentiasa membuka pintu untuk anda grab semua NAGA hebat ini. Semoga tidak terlambat kerana banyak juga seat available yang telah ditempah. Segera join Bengkel Teknik 7 Naga hari ini supaya tidak terlepas peluang keemasan.

Mohon confirmkan seat anda sekarang.

Yang terbaik telah hadir untuk ANDA hari ini ♥♥♥






★★★★★★★★

Antara sumber terbaik dari Internet :

1. Koleksi Logo & Wordpress Theme
2. Rahsia Jutawan Ebook Digital
3. Professional Branding & Coaching
4. Download Movie Tanpa Batasan !

★★★★★★★★




Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.