Teknik 7 Naga Memacu Kejayaan Usahawan Newbie

Ramai yang mesej bertanya pada saya tentang pertanyaan Teknik 7 Naga yang telah membantu beribu usahawan newbie untuk berjaya di dalam bisnes. Antaranya adalah pertanyaan usahawan baru seperti ini :


Di dalam class Teknik 7 Naga secara majoriti hampir 80% adalah usahawan newbie di dalam online business dan ada juga yang tiada business lagi. Just sebagai 'trigger' untuk mereka mencari idea-idea terbaru fresh dan terbaik yang proven-method terbukti berjaya. Contoh kejayaan seperti salah seorang peserta Teknik 7 Naga yang ternyata telah menyebabkan huru hara akaun banknya.


Mengapa Teknik 7 Naga begitu hebat ?

Apakah yang menyebabkan peserta Naga semakin 'mengaum' bergegar setiap hari ?

Di sini saya ringkaskan kepada 3 sebab kenapa Teknik 7 Naga menjadi kegemaran para usahawan terutamanya newbie yang baru nak start business. Ini adalah kerana :
  1. Tiada Kos Pemasaran (Zero-Cost Marketing)
    Biasanya nak buat marketing kita perlu invest beribu ringgit bagi mendapatkan perhatian pelanggan namun dengan Teknik 7 Naga ini kita TIDAK PERLU semua itu. Ini adalah kerana 7 Naga merupakan 7 strategi zero-cost marketing yang boleh digunakan usahawan berulang kali repeatable, scaleable & reliable. Secara tidak langsung ia telah meminimumkan RISIKO dan para usahawan dapat bertempur dengan BERANI di dalam arena pemasaran lebih hebat !

  2. Lebih Mudah Daripada FB Ads maupun Google Adwords
    Ramai pengguna FB Ads dan Google Adwords mula beralih kepada Teknik 7 Naga kerana ia tak perlu komplikated dan tidak sukar untuk dikuasai. Sistem FB Ads dan Google Adwords cukup advanced dan jika tersalah setting ia menyebabkan kita 'terbakar duit' lebih banyak kerana kesilapan kecil sekalipun. Teknik 7 Naga adalah PERCUMA dan cukup berkuasa untuk dimiliki usahawan. Dulu saya pengguna tegar FB Ads sampai terbakar beribu ringgit namun kini saya tidak lagi membakar sia-sia duit malah dapat invest untuk kembangkan operasi bisnes dengan lebih SMART dengan NAGA² ini.

  3. Lebih Jimat dan Lumayan
    Jika kita terpaksa invest di dalam paid marketing sebanyak RM5,000 sebulan untuk dapatkan sales RM10,000 maka secara logik jika guna Teknik 7 Naga yang zero-cost marketing ini boleh menghasilkan sales yang hampir sama malah lebih. Ini kerana di dalam Teknik 7 Naga mempunyai BERJUTA DATABASE pelanggan yang targetted berkaitan dengan interest business kita. Loopholes ini telah ditemui kita OVERRIDE sistem FB Ads untuk dapatkan database ini serta merta. Ia menjadi lebih jimat kerana kita tak perlu bayar FB Ads untuk dapatkan database pelanggan malah menguntungkan kerana makin lama guna Teknik 7 Naga akan semakin bertambahnya database berharga ini.


Nak tahu lagi rahsia NAGA² hebat ini ?

Usah buang masa lagi. Masa Itu EMAS.

Yang terbaik telah muncul buat para usahawan kita grab peluang untuk AKTIFKAN NAGA di dalam Bengkel Teknik 7 Naga yang cukup hebat.

Moga anda akan menjadi antara mereka yang bertuah hari ini 








★★★★★★★★

Antara sumber terbaik dari Internet :

1. Koleksi Logo & Wordpress Theme
2. Rahsia Jutawan Ebook Digital
3. Professional Branding & Coaching
4. Download Movie Tanpa Batasan !

★★★★★★★★

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.