NAGA Huru Hara Terlajak Sold Out

Terima kasih dan tahniah buat semua peserta Bengkel Teknik 7 Naga (Shah Alam) pada 6 September 2014 yang telah terlajak sold out kesemua seats sejak awal minggu ini. Saya dah tak boleh menerima lagi tambahan kerana tempat agak limited. Walau bagaimanapun kami ada beberapa perancangan inshaALLAH bakal ke Utara pula untuk membantu para usahawan di sana.


Buat masa ini apa yang pasti saya masih meneruskan sesi personal coaching bagi mereka yang tak sempat join bengkel yang telah sold out ini ke dalam sesi yang lebih eksklusif dan premium. Sememangnya penangan NAGA² ini benar-benar membuatkan saya huru hara sampai tak sempat nak handle project besar yang lain. 

Apakah signal ini ?

Saya terpaksa menolak banyak offer company multi-million turnover kerana memikirkan usahawan-usahawan kita di seluruh negara malah serata dunia perlukan Teknik 7 Naga ini untuk meledakkan bisnes ke tahap yang lebih baik dengan memaksimumkan jualan dan meminimumkan kos.

Inilah perjuangan sebenarnya.

Kita tak perlu angkat senjata untuk menembak musuh. Sebaliknya kita angkat dulu ILMU untuk berperang secara ekonomi dan jatuhkan regim kapitalis yang menyedut harta ummah secara rakus.

Bermulanya NAGA² ini untuk ANDA. Mencapai Kejayaan Bersama 



2 ulasan

  1. Assalam..tuan brapa charge persnl coaching? Sy asik missed bengkel

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikumussalam Ms Eja boleh daftar coaching di PIM @ www.pc.rahsiaebiz.com

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.