3 Cara Bisnes Online Tanpa Kos ♥♥♥

Banyak teman rakan friends saya di facebook yang nak mulakan bisnes tapi tak tahu nak buat bisnes apa. Tambah lagi kos sara hidup semakin meningkat. Minyak petrol naik, harga barang naik dan inflasi 2015 dijangka meningkat daripada tahun ini 2014.

Adakah kita bersedia mendepani semua cabaran ini ?

Oleh itu saya terpanggil untuk memberikan sedikit 'clue' supaya mereka boleh memulakan bisnes online dengan mudah tanpa kos. Bagi saya 3 cara mudah ini cukup praktikal memandangkan ia tak perlukan kos yang besar.

Nak tahu ?

Ok di sini saya ringkaskan 3 model bisnes online yang 'simple' dan kita gunakan produk atau servis orang lain tanpa perlu buat sendiri. Ini kerana sistem mereka sudah well-proven digunakan oleh berpuluh ribu orang. Kita masih belum terlambat lagi. Boleh segera review di bawah :

1. Dropship : Dropship.im


Ada banyak produk kecantikan wanita, kesihatan dan pelangsingan serta kesihatan yang terlaris di Internet sudah ada di dalam dan agent dropship akan dapat harga special untuk mendapatkan keuntungan dari harga pasaran. Boleh sign up percuma dan start buat duit dengan produk dropship tanpa perlu modal, buat delivery atau simpan stok. Just promote saja produk dropship di pelbagai tempat dengan teknik marketing.


2. Affiliate : Klikjer


Ok saya juga menggunakan KlikJer sebagai affiliate untuk menjual ebook-ebook terlaris dalam pelbagai niche sama ada online marketing, kesihatan, motivasi, agama dan lain-lain semuanya sudah ada di dalam sistem mereka ini. Kita just promote sahaja link affiliate ebook dalam sistem yang sediakan dan komisen lumayan akan diberi ikut percentage. Boleh sign up percuma dan mulakan affiliate anda hari ini.


3. Service : Fiverr


Saya menggunakan servis Fiverr untuk mendapatkan servis logo termurah $5 usd sahaja dan dengan logo tersebut saya boleh menjualnya semula dengan harga 10x ganda untung. Selain daripada logo ada banyak gigs (servis) yang boleh kita grab semurah $5 usd dan jualnya semula antaranya ialah design timeline fb cover yang professional, retouch photo effects, sound voice branding, web traffic generation, SEO, video editing dan banyak lagi. Boleh sign up free dan start rebranding kepada customer Malaysia.


OK, anda sudah dapat sesuatu ?

Moga idea ini dapat membuka jalan peluang untuk kita grab bisnes yang ada tanpa kos. Bagi saya semua ini bermula dari dalam diri untuk explore dunia baru yang lebih adventure daripada sekadar makan gaji. Saya dulu resign daripada gov tahun 2010 setelah mengetahui pelbagai banyak lubuk emas yang sesuai untuk kita rebut.

3 model bisnes online di atas lebih santai. Kita boleh buat di mana jua tak kira waktu tanpa perlu susah payah nak simpan stok atau buat delivery. Minimize risks and Maximize profits.

OK setakat ini dulu. Jika boleh anda sharekan tip ini kepada orang lain supaya dapat juga manfaatnya.

Jika nak tahu cara marketing online percuma bagi apa jua bisnes model anda boleh layari Teknik 7 Naga dan nantikan pelbagai surprise.

Di Mana Ada NAGA, Di Situ Ada EMAS ♥♥♥

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.