Teknik 7 Naga PREMIUM EDITION 2014


Alhamdulillah, kini semakin rancak dan dahsyat Teknik 7 Naga dengan eksklusif menyajikan satu lagi one-off event special yang satu-satunya diadakan dan tidak diulang maupun dibuka lagi selepas 30 orang peserta terawal. Contentnya jauh lebih padat bernas daripada sebelumnya kerana ada PREMIUM yang bernilai 5 angka menanti.

Sejak peserta Naga mampu buat sales berganda dengan teknik ini, maka kami akan bekalkan lagi advanced bagi 'meroketkan' lagi bisnes ke tahap tertinggi.

Apa yang penting adalah intensif praktikal 'live' di depan kami dan memperolehi beribu macam idea terbaik bagi bisnes masing-masing.

Manakala ready-database pelanggan mengikut niche dan negeri akan disenaraikan dalam secret group fb premium edition yang sememangnya akan membuatkan mata anda terbeliak. Ya, ini janji sebenar kami akan dikotakan.


Ini 'clue' sebahagian kecil daripada database kerajaan yang sungguh lumayan terutamanya pada 25hb setiap gaji bulan yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh para usahawan. Belum masuk seluruh negeri lagi kerana kita boleh target bandar, daerah, mukim bahkan kampung sekalipun. Ini menjadikan bisnes anda lebih 'targetted' dan database active yang mengujakan. Bayangkan satu juta staff kerajaan yang beli produk atau servis kita pada 25hb setiap bulan, sudah tentu huru hara. Malah untuk segmen swasta dan ngo juga boleh target setiap pelusuk negeri dengan PREMIUM ini. Ianya boleh digunakan berulang kali, tanpa kos, tanpa sebarang caj, ini kerana database percuma dan TIADA BATASAN.

Saya sarankan yang nak berjuta database PREMIUM sebegini haruslah segera buat keputusan hari ini sebelum terlambat !

Usah marahkan kami kalau terlepas. Ini kerana di merata tempat sudah ada dimaklumkan Teknik 7 Naga Edisi Premium dan jika anda membacanya di blog ini paling bertuah kerana hadir di tempat yang betul, tepat dan padat.

Jumpa di dalam class PREMIUM nanti bersama para jutawan yang lain ♥♥♥


Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.