Amaran ★ Facebook Sudah Tenat......!


Ramai usahawan dan kengkawan rapat saya yang lain tergezut kerana 'statement' radikal ini sepanjang saya menguruskan Road Tour Teknik 7 Naga ke seluruh Malaysia. Ya, sememangnya saya dilahirkan untuk 'mengejutkan' lena yang panjang. Setiap sesuatu ada hikmah yang perlu dikaji, diteliti dan ditafsir sebaik mungkin supaya jika akaun facebook anda diblock atau disable at least sudah ada backup jalan selamat untuk survive bisnes tanpa perlu bergantung dengan facebook semata-mata.

Facebook Sudah Tenat !

Ini bukan kali pertama ia disebut. Malah ia berulangkali disebut oleh mentor jutawan lain dan mereka ada yang sudah 'give up' dengan facebook. Malah mentor saya dulunya pendokong tegar FB ADS kini menjadi anti-FB ADS selepas melihat senario sebenarnya 90% yang masuk class FB ADS semakin 'terdesak' malah terpaksa 'bakar' duit habis dek algorithm terbaru.

Fenomena JERUNG menelan ikan bilis benar-benar berlaku di depan mata kami semua. Bertambah kasihan lagi bila usahawan newbie yang baru merangkak-rangkak bertatih dalam bisnes terpaksa membayar harga beribu ringgit yang tinggi untuk ditelan JERUNG ini.

BERHENTI jadi mangsa.

Kenali siapa Mark Zuckerberg yang merupakan hacker. Maka sememangnya dia tidak boleh dipercayai kerana mereka mahukan duit lebih daripada pengguna Facebook. Sebab itulah walaupun legal advertising namun kualiti FB ADS semakin teruk dan diragui. Berikut adalah salah satu video di dalam sesi Teknik 7 Naga untuk membuka mata anda semua risiko 80 juta fake account facebook yang jeopardize sistem FB ADS.



Jika ada berjuta fake account termasuk di Malaysia, ini bermakna sistem FB ADS tidak lagi berkualiti malah menjadi sistem paling mengarut. Adakah kita terpaksa bayar ribuan ringgit untuk dapatkan leads atau database user fb sedangkan boleh didapati secara percuma melalui teknik lain ?

BERTINDAK sebagai Hero !

Kita tidak perlu jadi mangsa dek kerakusan facebook ini. Jadi HERO yang akan 'override' sistem facebook dan eksploitasikan loopholes facebook sehingga untung ratusan ribu ringgit. Inilah penangan NAGA yang membuatkan ribuan usahawan terkesima. Ianya mampu membantu bisnes kita tanpa perlu bakar duit semata-mata facebook.

Nak tahu lagi ?

Mungkin saya tak perlu cakap panjang lagi. Kerana salah seorang peserta saya berjaya memanfaatkan salah satu silibus NAGA dengan menerbitkan satu lagi video panduan zero-cost marketing hanya guna mobile phone. Ya, beliau antara ikon baru yang hebat. Malah peserta saya paling setia dan dikagumi kerana BERANI mendedahkan rahsia terbesar kaut ribuan followers Instagram tanpa sebarang kos. Saya kira ini antara ILMU terbaiknya yang menandingi otai sifu yang lain.

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.