DUTANAGA ★ Membantu Usahawan Tanpa Henti !


Huru hara class sesi santai bisnes DutaNaga yang lepas. Very fun and lovely event. Malah paling best bila Sifu Uncle Zin dah start limpahkan ilmunya di samping seorang VIP istimewa yang mempunyai cable besar di dalam agensi gov. Kami terpaksa rahsiakannya.... hehehe...


Alhamdulillah.... Team DutaNaga juga sempat turut turun ke Institut Latihan FAMA Port Dickson untuk berkongsi idea-idea pemasaran hybrid yang dipraktiskan dalam Teknik 7 NAGA. Ia membuka mata pada pegawai FAMA supaya dapat ilham baru untuk mempromosikan produk-produk mereka ke dalam Internet dengan tanpa sebarang kos iklan FB ADS maupun GOOGLE ADWORDS.

Ramai yang masih tercari-cari idea baru marketing.

Nak override fb ads dan miliki berjuta database pelanggan anda dengan cara yang paling hensem. Itulah kerja kami membongkarkannya kepada anda. Bila dah tahu berjuta lubuk pelanggan maka anda akan tersenyum lebar seperti para usahawan sebegini.


Masih belum terlambat untuk anda join revolusi hebat ini.

Yang paling best kesemua konsep Mindset + Skillset + Toolset telah digabungkan secara holistik di dalam sistem DutaNaga. Diberikan inspirasi semangat yang membakar jiwa kita untuk berani pergi lebih jauh daripada batasan 'fear' dan berani mencipta kejayaan baru demi impian yang diimpikan.

Itulah DUTANAGA.

Kami memberikan inspirasi, semangat dan aspirasi kepada pencetus impian anda bergerak laju dan hebat tanpa sebarang halangan. 



Adakah kita bersedia untuk berjaya ?

Adakah kita mahu bebas daripada belenggu halangan ?



 Mereka telah pun berjaya sakan.

Anda bila lagi ?

Jom sertai revolusi NAGA ini segera.

Upgrade hidup lebih hebat lagi.



Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.