TIP USAHAWAN ★ 5 Rahsia Kejayaan Bersama NAGA !


Alhamdulillah... Semakin hebat dan dahsyat semua peserta VIP DUTANAGA yang berjaya memanfaatkan semua teknik NAGA tanpa sebarang kos pemasaran. Lebih teruja ada yang baru masuk sudah huru hara sales dalam masa yang cukup pantas !

Mengapa mereka boleh berjaya sebegitu rupa ?

Sungguh misteri.......




Kami akan rungkaikan misteri ini dengan 'WHY' usahawan memilih NAGA sebagai 'talian hayat' yang amat membantu bisnes sama ada baru atau dah lama beroperasi :

1. LEBIH JIMAT KOS PEMASARAN
Di waktu ini kos adalah perkara 'very sensitive' dan tambah lagi GST maupun semua harga makin naik. Dalam masa yang sama bisnes perlukan satu gaya 'sentuhan' baru yang lebih jimat, lebih kos efektif dan semakin berkesan. Dengan NAGA ini para usahawan akan tunjukkan cara pemasaran tanpa kos (zero-cost) marketing dan anda tidak perlu risau lagi mengenai kos malah meminimumkan risiko secara lebih bijak.

2. MAKSIMUMKAN KEUNTUNGAN
Apabila sudah kos semakin jimat, secara automatically keuntungan ROI (return on investment) meningkat malah ada yang sudah breakeven lebih pantas. Bila kos marketing percuma anda boleh dapat margin untung besar sakan, lebih sedap, lebih maksimum. Tapi jika kita masih gunakan FB ADS ada kemungkinan margin itu semakin mengecil disebabkan persaingan dalam niche yang hot seperti health, beauty, insurance takaful, telco sim card, clothing, fashion, tudung, jubah, makanan, minuman etc. Semua itu persaingan tinggi jika guna PAID ADS. Sebab itulah NAGA membantu anda secara 'guerilla marketing' yang amat berkesan sekali sampai huru hara sales dalam masa 48 jam seperti kejayaan peserta kami di atas. Dah la marketing percuma, sudah tentu untung lebih daripada 100% !

3. GRAB JUTAAN DATABASE PELANGGAN TARGETTED
Inilah rahsia paling penting dalam NAGA. Kami berikan jutaan database pelanggan targetted untuk business anda ikut niche, negeri malah jenis product/servis. Ianya sentiasa di update dan bertambah banyak dari masa ke semasa. Adalah amat gila sekali kami dedahkan database yang menjadi rebutan ini. Kejayaan sebenar bermula bila kita ada database pelanggan yang benar-benar 'fresh' dan apa jua produk/servis boleh 'campak' ke dalam kolam database ini. Hasilnya memang 'amazing' kerana apabila kita dah ada database, secara automatically kita dah tak perlukan PAID ADS lagi. Cukuplah dengan berjuta database ini tak habis makan... Anda nak ?

4. LEBIH MUDAH & PANTAS
Setengah orang perlu ambil masa paling kurang 1 bulan nak grab database targetted. Tapi kami bagi anda serta merta selepas join NAGA ini. Malah boleh terus mulakan 'memancing' di dalam kolam-kolam database yang sedia ada. Ianya cepat, pantas dan mudah. Tak perlu lagi sibuk-sibuk nak buat landing page or email marketing sebab kami ajarkan cara close deals paling keren dengan teknik Naga 2 (permission marketing). Rugi kalau tak join sebab banyak rahsia copywriting terbaik telah dirungkai di dalam fb group secret kami.

5. PROVEN METHOD (FORMULA KEJAYAAN TERBUKTI)
Semakin ramai yang berjaya termasuklah agen-agen elit daripada client multi-million yang sedia ada menggunakan NAGA. Kalau mereka pun gunakan NAGA, apatah lagi anda yang juga akan menjejak kejayaan seperti mereka yang lain.



Ok dah rungkai misteri NAGA ini sedikit sebanyak akan membantu anda berjaya lebih pantas dan hebat berbanding orang lain.


Sebab NAGA ini sentiasa memberikan keajaiban.

Bersyukurlah pada ALLAH yang memberikan ilham dan ilmu terbaik kepada kita. Ini adalah peluang untuk menambah ilmu di dada serta menambah kekayaan dengan lebih baik. Terima kasih kerana sudi membaca blog saya. Ambil lah seberapa banyak ilmu yang ada ini untuk masa depan anda.

Kami sentiasa mendoakan kejayaan anda.




Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.