Rahsia Kuasa Branding P.O.W.E.R !


Alhamdulillah.. 

Ramai sebelum ini nak tau pasal rahsia Branding POWER dalam business masing-masing. Even tiada produk atau busines sendiri kita paling mudah boleh lakukan adalah 'Personal Branding' secara sistematik.

Kenapa perlu ada branding ?
  1. Melebarkan kuasa pengaruh bisnes anda tanpa batasan !
  2. Boleh 'override' pesaing bisnes lebih mudah !
  3. Mampu memukau jutaan tribes pelanggan yang setia !

Dengan kuasa BRANDING yang sebenar akan membantu growth business , meningkatkan jualan , menggandakan pelanggan , memudahkan campaign awareness serta mempercepatkan kadar kejayaan terutamanya mencapai break even point (BP).

Lebih surprise adalah anda akan bersama dua mentor usahawan bergabung dalam sesi Branding P.O.W.E.R ini antaranya adalah Coach Fahmy Adam iaitu pengasas portal DutaNaga yang telah terlibat dalam pelbagai project branding bagi corporate client di dalam dan luar negara.


Mentor yang kedua adalah Sifu Adli Effendy yang merupakan seorang pakar media strategist istimewa daripada Astro Awani yang bakal membantu branding usahawan di dalam mainstream media tv.


Yang paling best anda boleh tanya bagaimana nak bersiaran 3 minit di Astro Awani percuma.

Best kan ?

Ok bagi yang inginkan kuasa branding yang hebat dan pantas sebagaimana kejayaan para peserta kami sebelum ini telah terbukti berjaya :

   

Anda nak berjaya seperti mereka ?

Anda bertuah bakal memiliki ilmu strategi perniagaan : 

✔ Kuasa Branding P.O.W.E.R 
✔ Rahsia Super Viral Marketing 
✔ Teknik Pukau Jutaan Pelanggan

Ianya mampu dicapai dan boleh dipraktikkan dengan lebih mudah sepanjang dalam class Seminar Branding Power yang eksklusif pertama dan juga yang terakhir.

Malah anda akan belajar rahsia bagaimana nak buat logo brand business anda terpampang di kapal terbang eksklusif ini selama 1 minit dengan pantas.....


Best kan ?

Oleh kerana segala content ilmu ini cukup teramat special dan kini tinggal 30  25  17  15  5 seats terakhir sebelum ia habis sold out....

Bertindak sekarang dengan confirmkan kehadiran anda click Register Now sebelum terlambat.




Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.