Menyingkap Rahsia Sebenar Kuasa Whatsapp Marketing !

Alhamdulillah.. Memang meletops sudah buah tangan terbaru ebook yang ditulis hampir 2 bulan ini telah mengegarkan dunia maya sejak akhir-akhir ini. Selepas kejayaan DutaNaga & Rahsia Golden Triangle kini satu lagi platform khusus dan popular di kalangan kita adalah Whatsapp.

Mengapa Whatsapp ?

Saya telah menulis panjang lebar di dalam web Wasap.Com.My dan sekali lagi ingin menulis khusus buat anda yang sudi mengunjungi blog epic ini sebagai tanda kasih sayang.

Persoalan mengapa Whatsapp begitu penting adalah kerana 3 faktor yang saya kira menjadi penyebab utama saya menulis ebook Kuasa Whatsapp Marketing.


1. Belum Ada Ebook Yang Benar² Best Mengenai Whatsapp

Sepanjang saya terlibat dalam dunia online business dan meninjau mana-mana pihak yang sudah buat ebook khusus mengenai whatsapp dalam bahasa Melayu sememangnya mengecewakan dan adakalanya content ebook whatsapp tidak seperti yang diharapkan. Saya pernah beli 1 ebook bernilai RM60 dan disajikan maklumat asas yang diceduk daripada Google tanpa segan silu menyatakan the best ebook ever. Saya amat kecewa dengan content ebook tersebut dan ambil keputusan untuk menulis ebook Whatsapp sendiri dengan pasukan khas under company Creative Onemedia Sdn Bhd. Alhamdulillah hasilnya dalam masa 2 bulan kami berjaya siapkan ebook 111 mukasurat + 12 video terbaik dimuatkan sebagai EXTRA bonus untuk pelanggan Wasap.Com.My dan jika dikira kos modal penerbitan ebook ini mencecah 5 angka.




2. Salah Faham Method Marketing 'BLAST' Di Dalam Whatsapp

Salah 1 sebab mengapa saya tulis ebook Wasap ini adalah kerana mindset usahawan kita terlalu bergantung dengan software atau robot untuk blasting semua mesej dalam Wasap sampai menyebabkan akaun mereka diblocked atau dibanned.

Idea BLAST atau 'spam' iklan berulang kali di merata nombor wasap tanpa permission penerima adalah SALAH DI SISI UNDANG-UNDANG dan boleh didakwa di bawah Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Oleh kerana untuk menyelamatkan lebih banyak bisnes online orang kita, saya ambil pendekatan menulis ebook sebagai wadah paling simple tetapi berkesan untuk usahawan kembali right on track dengan 5 Strategi Wasap Power yang kami dedahkan.


Yang menariknya dengan strategi WASAP Power inilah yang menyebabkan jualan kami huru hara sampai 'tersedut' lebih 1,000 no wasap pelanggan tanpa sebarang kos marketing. Tidak perlu sebarang software robot atau auto reply kerana konsep WASAP amat pentingkan 'human touch' yang meningkatkan kadar 'close sales' dengan lebih natural semulajadi tanpa hard sell !

So boleh dikatakan kami ajar cara organic marketing yang lebih memukau pelanggan.


3. Berkongsi ILMU & Untung Sebagai Tanda Kasih Sayang

Oleh kerana kami amat suka share ilmu-ilmu terbaik di dalam ebook Wasap Power dalam masa yang sama suka 'berkongsi' bersama pelanggan nilai-nilai persahabatan dalam bisnes. Kami tidak kedekut dan malah memberikan sebahagian keuntungan bersama para agen affiliate dengan menyediakan komisen yang tinggi (RM70 seunit jualan) serta hadiah wang tunai EXTRA cash sehingga mencecah jumlah RM10,000 eksklusif untuk yang berjaya.



Ya, maybe ada yang menyatakan kami gila bagi offer tinggi macam ini. But semuanya terbukti kerana ianya memang benar-benar yakin hebat segala content yang kami curahkan dalam ebook ini sebenarnya lebih dari apa yang dijangkakan. Bila content bagus, maka the rest will be the best...

Bukti ebook Wasap Power ini menjadi hot product bila semakin ramai agen affiliate kami memecahkan rekod 5 angka dalam masa kurang seminggu.


Best kan setiap minggu macam ini ?

Semuanya tak mustahil... mereka telah pecahkan rekod dan kini giliran anda pula.

Nak tak ?

Kami sentiasa membimbing para pelanggan ebook Wasap Power di dalam group wasap VIP dan anda boleh grab offer sebelum habis dengan click button register sekarang :


Dapatkan kod kupon diskaun dan jimat RM100 dengan taip kod : wasap2017

Dan automatically melayakkan anda menyertai cabaran contest affiliate bernilai RM10,000 !


Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.