Mencari sinar al-Falah

Dunia semakin sukar bersama ujian mehnah yang tiada hentinya.. Dan aku kini di persimpangan dilemma mengejar impian.. Apakah aku mampu bangun kembali ?

Satu demi satu persoalan menyerbu.. Aku dihujani kabut persoalan yang tiada jawapan... Oh.. tuhan.. damaikanlah resahku..

Dunia ini terlalu kejam untuk hati-hati yang tulus suci.. Apakah kau mengerti ?

Walaupun ia tidak mengerti akan harapan ini, aku cuba memberinya jalan.. sebuah hakikat kebenaran cinta itu bukanlah di mata tetapi ia mendalami di dasar hati.. tafsirlah setulusnya.. engkau akan melihatnya jua...

Betapa keagungan tuhan itu terindah...
tiada ungkapan kata yang dapat menterjemahkannya..
Aku kembali mencari sinar al-Falah sebagai bekalan..
Biarlah abadi.. jauh dari semua mehnah tribulasi ini...

al-falah... kejayaan hakiki adalah di syurgaNya....

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.