Aduh.. gusi bengkak.. suh cabut gigi ???

huu.. dah 2 kali gusi bengkak belah kanan ujung sekali.. tahun lepas doktor kata suh cabut... waa.. aku takut cabut² nih.. tahun ni plak bengkak lagi.. aku takmo operate maa.. phobia phobia.. ada hemophobia sket.. so skrg ni rileks dulu.. cara yang bagus untuk bertenang dan tahan makan..

apa yang penting ialah minum banyak air suam then tak perlu cakap banyak atau makan.. aku suka makan sup aja.. boleh turunkan berat badan sket.. truskan perjuangan !

Then hari ni aku download spyware doctor starter edition .. percuma aja.. tapi alangkah terkejutnya aku bila scan laptop dan pc ada banyak trojan/malware.. fuh.. gila tol.. napa la tak download awal² lagi.. so hari ni kita clean seme lahanat tu biar selamat PC dan laptop yang merupakan harta yang penting..

esok isnin.. entah mcm mana nak hadapi seme dgn gusi bengkak.. tapi apa yang pasti aku dah siapkan paper cadangan bantuan RM20k untuk asnaf miskin ringankan beban dalam mendapatkan sebuah van sekolah dalam mencari nafkah mereka.. moga Allah permudahkan semua urusan kita..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.