Hidup tidak lagi membosankan..

Alhamdulillah... sejak beberapa hari ini aku dihiasi dengan pelbagai aktiviti menarik.. aku belajar sesuatu dari itu.. salah satu kualiti yang aku pernah tinggalkan semasa PAC di Intan Wilayah Timur untuk bakal-bakal PTD (pegawai tadbir diplomatik m41) pada tahun 2004.. aku rasa skill teamwork itu masih hangat terasa... terima kasih.. aku mengalaminya sekali lagi.. :)

My empire strikes back !
So, selepas beberapa hari ini busy, tibalah masa aku lancarkan sumthing yang boleh memanfaatkan kepada orang lain. Dengan empayar ebiz yang semakin membesar, aku rasa sudah semakin berani untuk mencuba sesuatu yang lebih mencabar.. barulah tak boring !

Apabila kerja mende yang sama.. repetition.. aku rasa macam nk meraung je.. yelah budak genius mana boleh buat perkara yang sama setiap hari kerana ia membazirkan potensi bertrillion sel neuron yang aktif..

Aku rasa seronok bila menemui perkara baru, misalnya bersama dengan program outdoor di hutan belantara atau gunung-ganang yang mencabar fizikal serta ketahanan mental. Aku rasa boleh capai financial freedom tak lama lagi utk kejar semua impian-impian yang masih tertangguh. Itu janji yang tersemat di hati kini..

Dalam pada itu, aku melahirkan rasa kesyukuran amat sangat di atas apa yang dimiliki hari ini.. Di masa akan datang dunia pasti lebih mudah.. insyaallah..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.