I'm ready now !

Bulan Ogos sudah tiba... semua orang sudah bimbang dan risau apa yang berlaku semuanya umpama tragedi. tapi bagi aku... ini semua sebahagian kecil. Aku takkan heran...

Coz im ready now.. will face anything, will do anything.. masa sudah tiba untuk aku buktikan yang terbaik dalam hidup. Aku akan nafikan kegagalan dan nyatakan kejayaan..

Very loud and clear..

Dalam hidup ini kita hadapi cabaran atau kita menyorok dalam kegelapan. 2 jenis situasi itu aku lebih rela hadapi cabaran dan menemui jalan penyudahnya.. Tiada apa yang dapat menghalang lagi, aku pasti boleh melakukannya..

Jika orang lain penakut dan pengecut untuk hadapi cabaran, biar aku seorang sahaja berdepan semua itu. Ku tahu di situlah keseronokannya.. orang lain akan melihat sebagai suatu lagenda.

Zaman UM, RV4, SAMTTAJ, YaPEIM, RP, PD sudah menjadikan aku lebih matang dan dewasa..

Segalanya aku yakin jika ada kepercayaan terhadap kebenaran dan tidak kenal erti putus asa. Biarlah masa silam pergi dan kita bina impian masa depan lebih ceria !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.