Hari yang rileks dan santai..

After menyibukkan diri di office sehingga waktu lunch trus balik umah pj dan tido.. hehe.. sleep like a baby... then petang2 begini online smula nak cari idea fresh atau wat sumthing profitable..

Bila check email semuanya ok masih undercontrol.. skrg masa utk berehat dan menyetelkan project2 yang tertangguh.. aku dah kurang wat promotion cd.. insyaallah start balik bila musim org gomen masyuk gaji.. beri masa cooling period.. sblm sibuk kembali..

Apapun akhir tahun ni duit byk masyuk.. alhamdulillah.. kalo bole nak multiple it more.. ehe.. percaya pada perniagaan dan jadikan ia satu agenda perjuangan penting dlm hidup.. semasa dalam seminar bersma Dr Irfan, segala penerangannya begitu mudah sekali..seolah2 ebiz ini mcm kacang.. dan aku memahami focus kepada core business adalah penting sblm mengembangkan arena lain..

Aku percaya teknik ini mampu dimultiplekan, boleh diduplicatekan.. then kenelah berusaha dgn lebih strategik pada tahun hadapan.. apa yg penting adalah promotion dan list email serta viral system.. seme ini perlu ditangkap dgn bijaksana..

Dr Irfan ada jelaskan soal Internet yang paling terbesar iaitu email.. so dgn ini saja peranan autoresponder mampu generate prospect and sales... aku dah yakin cara yang betul utk jadi kaya.. salah satu tekniknya adalah mempunyai berpuluh ribu list email yang opt in dalam subscription kite.. ini nak kene pk cari list yg bagus dgn method paid advertising..

sekiranya dapat kumpul list 10ribu dlm masa setahun.. maka tahun berikutnya adalah rahmat yang tak terkira dalam bisnes.. target 2011 boleh dicapai dengan jayanya.. nak cari ruang dan peluang strategik adalah melalui integrated marketing yg perlu diperhalusi lagi..

apa yang penting kita gunakan sehabis baik mungkin autoresponder.. itu sj taktiknya..

Tiada ulasan

Leave a Reply