Hari biasa di office..

Aku rasa hari ni x la kelam kabut sangat.. padahal kerja melambak.. haha.. namun aku banyak x puas hati dengan subordinate yang kurang proaktif.. mungkin terlalu berlembut dan diorang take for granted.. its ok, i dont want to stay any longer with them soon.. dah pk nak minta 'tukar angin' nanti.. aku harap tahun ni mampu mencipta lebih banyak kejayaan dengan orang yang benar2 serius nak bekerja. bukannya org yg suka lepas tangan dan buat x endah saja..

esok aku rasa mesti kelam kabut.. sbbnya byk meeting.. dan nak kene report sana sini.. namun be positive thinking itu lebih penting kerana dunia kita lebih memerlukan elemen keberanian dan semangat yang tak pernah luntur..

apa yang menarik hari ini aku dah mulakan kembali e-marketing dengan penuh rancak.. order cd makin meningkat sales juga cukup bagus, ROI sudah hampir 100% dalam masa 1 hari. Yups.. ini suatu perkembangan yang mengagumkan.. namun aku masih belum puas hati.. sebabnya viral marketing technique aku belum dalam dilaksanakan 100% kerana masalah server.

Bayangkan apabila semua tools e-marketing berfungsi 100% sptmana yg aku harapkan, maka masa tu lebih banyak web traffic & conversion rate meningkat pada kadar cost yang minimum. dahsyat.. cuma peluang aku ini perlukan masa untuk establish.. maybe 2 tahun lagi.. perlukan masa 24 bulan utk build-list yang besar dan berpotensi.

hari yang biasa ini lebih gemar berfikir dan merancang masa depan.. mana tahu mungkin salah satu impian itu jadi kenyataan..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.