Hari yang aneh...

Hari ni aku mcm nak terbang melayang after ambil ubat yg doc bagi.. nak kata khayal tak juga sbb masih boleh bawa kereta dan buat keputusan penting.. then banyak perkara hari ni yang perlu diselesaikan sehingga body mcm lesu semacam..

Wah.. ini kene gi urut/massage kat spa nih.. hehe.. btw.. hari ni cukup pelik, hampir 50% energy aku kurang dek kerana ubat doc.. masih dalam keadaan yang aneh.. nak kata terbang x terbang.. tapi masih berpijak di bumi yang nyata.. Situasi yang sebegini membuatkan aku malas nak ambil ubat doc bagi.. mcm2 bole jadi kalo ambil dadah nih.. aku lebih suka solution yang natural.. mcm homoepathy.. tp kalo boleh prevent penyakit itu lagi bagus.. lepas ni kene jaga makan sebaik mungkin..

Alhamdulillah.. banyak perkara aku dah settlekan hari ini.. nampaknya kene berusaha lebih keras dan berjuang lebih hebat pada hari-hari mendatang..

Hari yang aneh tapi masih hebat untuk diteruskan... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.