Masa yang semakin pantas berlalu...

Aku masih di workstation menyiapkan update terbaru premium rahsiaebiz dengan pelbagai template joomla yang menarik. Tinggal 36 slot terakhir yang akan habis x lama lagi dan menjadikannya satu portfolio yang berjaya nanti...

Esok dan lusa merupakan perhitungan penting.. apapun aku dah cuba yang terbaik untuk event.. segalanya telah dirancang dan terpulang kepada tuhan yang menentukannya.. Aku tetap berharap semuanya akan dilalui dengan baik.. Seterusnya menempuh hari-hari yang mendatang dengan lebih hebat dan berani..

Beberapa projek ebook aku terpaksa ditangguh kerana big events.. hehe.. apo nak buat.. yang penting didahulukan.. suatu masa nanti aku akan setelkan apa yang tertangguh itu dengan serius.. mungkin x tido 2 hari dan bersengkang mata di depan workstation tanpa diganggu.. selagi dunia belum kiamat.. emm.. aku rasa hidup ini tidaklah membosankan.. setiap hari ada saja perkara baru.. yang menariknya network dah makin bertambah setiap masa.. inilah aset penting untuk mencapai financial freedom..!

Dalam masa 2 bulan dari sekarang.. aku akan dapatkan new workstation dgn processor AMD Turion X2 dan DDR2 3GB untuk meneruskan survival design dan business lebih mantapss... Skrg ni workstation aku core duo processor ni belum mencapai tahap apa yang aku nak.. i need more higher performance.. barulah seronok utk melampiaskan segala kreativiti ini tanpa batasan... Selain itu nak cari pengganti u-mobile broadband dengan beralih kepada W1MAX yang lebih pantas.. ni mmg nak menggilekan workstation download banyak movie.. hehe...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.