My next project... 2010.. :P



Already added to my new wishlists for the next year project.. mahal gak DSLR neh.. dalam RM6k skali dgn light/lense.. aku rasa boring la asyik guna gambo orang lain manjang.. dah tiba masanya aku blaja jd photographer.. dan manipulate photo for my own artwork..

Mmg project ni agak mahal sket, tapi aku rasa berbaloi.. senang nk shoot pic yg best2 mcm bro saiful nang.. akhirnya nanti aku leh jadi freelance wedding photographer.. dapatla merakamkan saat memori indah.. seolah2 aku mengalaminya sendiri.. hehe :)

Skrg ni asyik tgk je org shoot pic.. aku pun teruja gak neh.. adeii.. namun xpelah tahun ni aku dh invest byk kt workstation & ebiz.. rasanya dh more than 10k skrg nih.. sib baik pulangannya lumayan... :) alhamdulillah.. boleh la nk kejar impian lain pula..

Sekiranya kita yakin dan berusaha.. sudah tentu mampu capai apa jua impian... di mana ada kemahuan di situ ada jalan... where there's a will, there's no mountain too high...

Dream It, Believe It, Achieve It...! :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.