Mendisiplinkan diri dan yakin inilah jalannya...

Perjalanan baru ini telah dirintis dengan baik after PP2.0 dan aku kini dalam proses mengenali semula detik kejayaan yang pernah dikecapi suatu masa dulu. Sudah 4 tahun dan aku kini berbangga bertahan selama ini yang mana jarang dibuat oleh orang lain.

Kini aku sentiasa berdisiplin, jam 5am sudah bangun dan menguruskan hidup lebih awal dari yang diharapkan. Semuanya menjadi begitu mudah dan cukup bersemangat untuk berjuang mendepani apa jua cabaran.

Sebagai M15 kini sudah dirasai betapa elemen camouflage & strategic planning itu penting sekali. Aku tidak boleh mengabaikan apa jua aspek yang membantu untuk mencapai kejayaan masa hadapan.

The ends justifies the means... inilah slogan M15.. aku harap boleh capainya nanti pada tahun 2015.. suatu matlamat yang penting untuk dihayati sebaik yang mungkin.

A wise man make more opportunities than he finds.. ~ Sir Francis Bacon

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.