I'm still alive.... :)

fuh... lama gile x menulis kt blog ni... i'm still alive and feel stronger than before.. yup.. dah lepasi satu persatu cabaran dengan mudah.. aku rasakan tahun 2011 dan 2012 adalah career business year.. inilah masanya.. sudah xde ruang utk berceloteh soal remeh temeh.. yang aku tau produktiviti dan kejayaan berjaya digenggam..

Mungkin skrg ni banyak main facebook.. sbb tu aku tertinggal dunia blog.. namun web Rahsiaebiz masih berfungsi megah.. projek masih dahsyat.. cubaan cinta wanita juga boleh tahan juga.. tapi aku dah belajar dari kesilapan lalu.. ia mendewasakan...

Tekad untuk mengejar 7 figure.... impian jutawan tu masih kuat... aku dengan cara tersendiri.. dan tidak lama lagi ia pasti tercapai jua.. :) i can do this... believe it.. then achieve it..

X perlulah pandang ke belakang lagi.. di hadapan sana ada sinar kejayaan... pergilah padanya.. genggam sepenuh hati.. kejayaan yang hakiki...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.