Tip Bisnes Online : Gandakan 3x Jualan Dengan Split Test Technique


Dalam banyak-banyak buku Internet Marketing inilah yang berkuasa untuk membantu kita lebih pantas dan hebat. Ia merangkumi 108 proven split test winners yang menjimatkan masa kita membelek buku-buku taktikal lain yang barangkali ambil masa untuk memahaminya. Keseluruhan review ini saya gentangkan di dalam sesi Online Coaching Teknik 7 Naga yang mana membantu para peserta saya untuk buat sales lebih pantas.


Apa yang menariknya sesi online coaching ini mengolah semula taktikal split test winners dalam bahasa Melayu dan memberikan strategi zero-cost marketing yang menguntungkan. Kita harus maksimumkan sepenuhnya taktik yang tiada kos dan menjimatkan berbanding paid advertising yang memerlukan masa bagi learning process. Apa yang menariknya dalam split test ini adalah :
  • Tip copywriting iklan yang memukau pelanggan
  • Tip rekabentuk grafik & photo yang mengagumkan
  • Tip repeat order dan repeat customer dengan 1 tool mudah
  • Bina lebih banyak database pelanggan dengan percuma
Semua ini ada dalam sesi Online Coaching Teknik 7 Naga yang mana telah diupdate pelbagai idea fresh terbaru dari ladang. Kini kita akan mempunyai lebih banyak strategi hebat bisnes online tanpa perlu tunggu lama-lama lagi. Kenkadang masa itu terlalu mahal namun adanya kemudahan online coaching ini menjadikannya ia lebih mudah untuk absorb ilmu-ilmu terbaik !



 ★★★★★★★★

Antara sumber terbaik dari Internet :


★★★★★★★★

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.