CEPAT.....♥ Rebut Tiket Percuma Sesi Santai Bisnes Sebelum Habis !


Alhamdulillah.. One of my super sifu hebat iaitu Bro Syah yang berbakat akan sudi lagi sekali bersama kita dengan experience beliau founder multi million company berkongsi ilmu pengetahuan pada Sesi Santai Bisnes eksklusif pada Sabtu 22 Ogos 2015.

Topic yang terhangat bakal dibincangkan adalah rahsia 'Lean Canvas' sebagai blueprint business yang super powerful. Dan saya rasa ia bernilai ribuan ringgit untuk membawa beliau ke dalam sesi kali ini sebaliknya kami berikan 50 tiket PERCUMA kepada anda yang terawal mendaftar. Kini sudah tinggal 20 tiket terakhir saja lagi dan saya sarankan anda segera daftar di sini cepat sebelum habis.


Moga dapat membantu lebih ramai usahawan kita berjaya dan itulah yang kami harapkan dalam sesi santai nanti akan membongkarkan kepentingan 'Lean Canvas' yang membantu :

       ✔ Minimumkan risiko maksimumkan keuntungan
       ✔ Menentu ukur keberkesanan strategi bisnes
       ✔ Menentukan harga produk/servis bisnes anda
       ✔ Menarik minat keyakinan para investors
       ✔ Mengoptimasikan sepenuhnya kekuatan bisnes (SWOT analysis)


Saya dah gunakan "Lean Canvas" ini tanpa membazirkan kertas dan dalam masa yang sama online brainstorming dengan para shareholders dan investors. Keajaiban berlaku bila investors terus bagi modal dan bersetuju dengan idea taktikal hebat ini kerana ia mudah difahami, malah blueprint business yang boleh diduplikasi mudah tanpa perlu berpeluh buat bisnes proposal yang tebal berjela.

Dalam siri ini nanti sifu kami akan bongkar cara menggunakan canvas ini lebih pantas. Kita hanya perlu online sahaja dan anytime boleh edit dengan tab atau lappy. Ini satu kelebihan terbaik berbanding Business Model Canvas (BMC) yang masih menggunakan secara manual kertas.


Saya sarankan anda hadir kerana ianya percuma ditaja oleh DutaNaga.Com untuk semua usahawan yang serius mahu inginkan kejayaan. Peluang sudah terbuka di depan mata. REBUT tiket terakhir PERCUMA ini dengan kadar segera.

Kita bertemu nanti di dalam class bersama para CEO, CFO, Founder dan usahawan hebat !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.