Kenapa ULTRA ? Bersedialah Untuk Mara Kehadapan !


Alhamdulillah... Silibus baru ULTRA sudah pun siap. Ianya lebih advanced. Sesuai untuk para usahawan yang benar-benar nak generate jualan RM1 juta pertama mereka dengan cara yang paling pantas. Ini kerana ULTRA memang develop untuk yang berpandangan luas. Seumpama horizons. Mereka yang boleh mengimaginasikan masa depan adalah yang paling terkehadapan.

Yang paling best my mentor sifu Bro Syah Founder Stormreaders Sdn Bhd (multi-million company) yang ilhamkan silibus baru ini bersama Team DutaNaga.

Dengan 5 elemen utama dalam ULTRA diterjemahkan seperti berikut :


Dengan kekuatan ULTRA yang sungguh 'precise' melalui Lean Canvas Business Model lebih mudah daripada amalan BMC ikut corporate world standard. Lean Canvas ini sesuai untuk usahawan kita bermula lebih pantas. Mereka akan mengenali kekuatan, potensi, unfair advantages dan banyak lagi benefit daripada perancangan masa depan ini.

Tanpa perancangan, bisnes akan lebih terdedah kepada risiko kegagalan.

TIRU apa yang para billionaires lain buat. Supaya kita dapat satu blueprint kejayaan yang boleh diduplikasikan dan direplikakan dalam apa jua niche business sekalipun.
Silibus ini akan didedahkan dalam satu program eksklusif MasterClass ULTRA dan sayangnya seats tinggal sedikit saja lagi. Boleh segera register di fb event sebelum habis sold out !




Di dalam silibus ULTRA juga tetap menyentuh konsep organic reach + paid reach di dalam facebook untuk melengkapkan hasil jualan yang berganda melimpah ruah. Jika mahukan bisnes laju dan dahsyat maka marketing perlu digabungkan sama ada jenis free marketing + paid marketing. 


Ketahui rahsia 'organic' untuk tingkatkan likes fanpage secara PERCUMA dan 100% approved by Admin Facebook sendiri. 

Best kan ?


Rahsia naikkan likes fanpage secara organic ini kami akan berikan dalam MasterClass ULTRA nanti. Anda harus hadir dan saksikan depan mata sendiri seterusnya praktis sampai semua fanpage anda miliki kuasa viral hebat ini.

Ya. Sudah pastinya mengujakan masa depan bisnes anda !



SistemPRO bernilai RM20,000 diberikan PERCUMA !

Silibus pertama menyentuh mengenai business environment melalui 'Lean Canvas' manakala silibus kedua menyentuh mengenai implementation dengan 'System'.

Bagaimana kita nak deploy suatu product or business dengan cekap ?

Kita harus ada sistem. Kita perlu tahu di mana nak mula dan mana nak siapkannya on time tanpa perlu bertangguh-tangguh lagi. Sistem ini monitor progress business secara real time dan semua team or staff mahupun agent akan lebih 'focus' untuk jayakan apa jua project yang dijalankan.

Screenshot system di atas adalah kepunyaan Team DutaNaga.Com yang telah berjaya generate 6 angka pertama dalam masa 7 bulan dengan monitoring progress ini lebih pantas berbanding masa anggaran sebenar 1 tahun.

Percepatkan reach 'breakeven point' dan untung lebih berganda dengan disiplin sistem ini.

Adakah anda inginkan kejayaan yang benar-benar boleh disistemkan ?

Inilah blueprint sebenarnya,

ULTRA adalah suatu fenomena.

Ia sudah melalui 5 tahun proven-method bersama para mentor jutawan yang lain.

Kini kami akan share ILMU terbaik ini kepada anda.

Are you ready ?







Jom sertai kami di dalam MasterClass ULTRA sebelum semua seats habis sold out. Dan nikmati lebih banyak hadiah bonus bernilai $5000usd di dalam secret group ULTRA yang sentiasa bersedia untuk anda :

✔ Miliki 'Peta' Kejayaan !
✔ Mengorek Rahsia Berjuta Pelanggan !
✔ Memaksimumkan Potensi Bisnes Lebih Pantas !

Segera register ULTRA dengan click pada button REGISTER ini sekarang !


Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.