Sudahkah Bisnes Anda Mempunyai Backup ?


Alamak.... account facebook kene blocked !
Fb ads dah kena flagged  !
Fanpage dah nyawa² ikan ?
Banyak post tapi tiada like & comment !

Ini semua adalah simptom petanda Facebook akan berkubur. Ianya sudah tak macam di awal dulu yang mana semua organic reach pada tahap yang terbaik. Mark Zuckerberg cuma mahukan duit anda. Sebab itu ia mulakan peperangan algorithm paid reach yang akhirnya akan membawa kepada 'kematian' facebook itu sendiri.

Satu soalan penting yang WAJIB ditanya.
Sekiranya akaun anda dibanned atau diblocked oleh Facebook adakah bisnes anda akan boleh survive ? Apa yang akan terjadi dengan segala pelaburan iklan fb anda untuk dapatkan likes, comment dan database customers yang ada dalam fanpages, groups atau profile ?
Hangus......... ianya lenyap.
Terpaksa start daripada zero.

Inilah kenyataan yang paling perit bila kita bergantung 100% dengan Facebook. Dan ianya adalah satu risiko besar jika kita meletakkan sepenuh harapan dengan 1 platform sahaja.

Di sinilah mentor kami Bro Syah akan membantu anda. Dengan rahsia terbesar untuk menjadikan bisnes anda lebih power menarik lebih ramai para investors berebut-rebut mahukan saham syarikat anda.

Nak tahu rahsianya ?

ULTRA adalah jawapannya.

Ia umpama 'kompas' di dalam kapal yang belayar di lautan samudera agar selamat sampai ke destinasi yang dituju. Ramai orang buat bisnes tiada kompas ini. Akhirnya tewas bila mana Channels yang digunakan untuk marketing sudah ditamatkan riwayatnya.

Di dalam ULTRA anda akan memiliki sumber terbaik :

✔ Rahsia Lubuk Emas Perniagaan !
✔ Miliki Sistem Metrics Terhebat !
✔ Maksimumkan Keuntungan Bisnes !




Anda juga diberikan 3 sistem metrics terbaik untuk mengukur sejauh mana performance bisnes kita supaya berada di track yang betul. Antara sistem itu adalah Lean Canvas, Sistem PRO dan juga Sistem Database ULTRA.

Sistem Lean Canvas membantu pelan perancangan bisnes lebih efisien cekap !


Sistem PRO membantu progress bisnes real time + keep on the right track lebih pantas !


Sistem Database ULTRA membantu menyimpan jutaan database pelanggan anda !


Anda akan jimat RM100,000 dengan semua sistem ini diberikan percuma di dalam MasterClass ULTRA. 3 Sistem Metrics ini akan membantu melonjakkan prestasi anda lebih besar daripada Facebook. Kerana ia adalah sistem yang akan memantau progress bisnes anda tidak kira di mana jua berada hatta di depan mobile phone.

Namun sayangnya....

Tinggal sedikit saja seats yang masih ada di dalam MasterClass ULTRA setakat saya menulis artikel ini. Saya sarankan anda grab ticket terakhir di www.join.ultra.net.my sebelum habis.

Dan sudah ramai yang berjaya dengan ULTRA ini tambah lagi dihadiri oleh para Founders, CEO, COO, Directors maupun semua business owners yang mempunyai visi hebat.







APA KATA PAKAR NLP
COACH SHAHROM MENGENAI ULTRA


Usah terlepas peluang terbaik ini.
Ianya tak selalu hadir di depan mata.
Biasanya selepas ini akan dinaikkan harga kepada 4 angka !

Nak diskaun ?

Memang tawaran ini murah tak masuk dek akal kerana anda akan jimat berpuluh ribu ringgit dengan sistem ini dengan hanya join MasterClass ULTRA yang masih promosi awal buat masa ini. Bila-bila masa saja ia akan dinaikkan.





Grab ticket early bird ini di  www.join.ultra.net.my

Manakala bagi yang telah grab early bird ticket ini akan miliki hadiah bonus bernilai $1000usd terdiri daripada 8 video online branding + 3 ebook eksklusif di dalam fb group secret MasterClass.



Usah Tangguh Lagi !

Confirmkan seat anda sekarang dengan click pada button register ini.






Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.