Teringin Nak Pergi UMRAH ? Kami Nak Berikan 1 Tiket Pakej UMRAH Percuma !


Alhamdulillah... Sempat announce surprise kepada semua ahli VIP DutaNaga dalam class sebelum ini dan bagi yang berhajat nak pergi UMRAH pada musim cuti sekolah March 2016 kami akan berikan 1 tiket vip UMRAH bernilai RM7,000 secara percuma bagi yang berjaya merebut peluang eksklusif ini.


Alhamdulillah... Inilah yang saya nak share mengenai salah satu rahsia jemput rezeki yang tak disangka-sangka sejak saya menunaikan UMRAH kali pertama awal tahun 2015. Ada banyak peristiwa yang tak terjangkau dengan akal fikiran.

Bagi yang terlalu logik atau guna kuasa minda semata maka di Tanah Suci nanti ALLAH akan buka pelbagai rahsia dalam rahsiaNya yang termasuk dek akal. Ada yang dapat rezeki melimpah ruah, ada yang dimaqbulkan hajatnya, ada yang diselesaikan masalahnya.

Keajaiban yang dahsyat.

Semua ini dengan kuasa ALLAH Azza Wa Jalla.

Bukan dengan kuasa makhluk yang sebenarnya tiada apa-apa daya sekalipun.

       

Dalam hidup yang sementara cuma ini, saya mahukan sesuatu yang berbeza. Inilah hadiah terbaik yang boleh saya offer kepada ahli VIP DutaNaga. Memudahkan anda pergi menunaikan ibadah ini adalah salah satu impian dalam hidup.

Orang lain mungkin berbeza.

Tapi inilah yang sepatutnya dilakukan oleh semua usahawan. Tangan yang memberi lebih baik dan menjadi contoh teladan kepada yang lain.

Di dalam bisnes sebenarnya bukan kerana DUIT.

DUIT BUKANLAH SEGALANYA.

Tetapkanlah hati jiwa kita hanya kerana ALLAH.

لا حول ولاقوة إلا بالله

Kerana ALLAH lebih berkuasa daripada duit.

Bertawakal kepada ALLAH.

Usah bertawakal dengan duit.. berhenti bertawakal dengan gaji. Sebaliknya letakkan pengharapan mutlak itu hanya pada ALLAH Yang Maha Berkuasa.


Kerana ALLAH adalah Sebaik-Baik Penolong.

Bila kita ada ALLAH maka segalanya akan menjadi lebih mudah, lebih senang dan lebih tenang.

Inilah yang saya ingin share bersama semua. Kerana DUTANAGA tidakkan wujud tanpa ilham kurniaan dariNya. Malah saya rasa begitu bersyukur kerana ALLAH berikan kesempatan masa dan nyawa ini untuk sampaikan yang terbaik mengenai rahmat ALLAH.

Ketahuilah masa semakin pantas berlalu. Sebelum terlambat kita kautlah ILMU , IMAN dan AMAL untuk dibawa ke sana.

Dan perbanyakkan sedeqah sebagai pelindung dari bala musibah. Malah sedeqah juga dapat memanjangkan umur dan mengelakkan mati dalam keadaan yang mengerikan.

Subhanallah....

Moga hadiah UMRAH ini akan menjadikan kita semua bekejaran dalam perkara kebaikan. Dalam al-Quran menyebut fastabiqul khairat. Jika para sahabat percaya tentang SYURGA dan keindahannya maka kita harus segera merebut peluang untuk ke SYURGA terindah.

Mudah-mudahan hadiah ini akan menjadi milik anda.

Usah terlambat lagi.

Segera join DUTANAGA.COM sebelum tarikh tamat.

Kami nantikan anda di Makkah dan juga Madinah !

لبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ، لَبَّيْكَ لاَ شَرِيْكَ لَكَ لَبَّيْكَ، إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ لاَشَرِيْكَ لَكَ


Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.