Projek Terbaru Yang Menggemparkan..

Aku terbangun awal hari ni dalam kol 3.00 pagi.. Sempat solat tahajjud dan melayari net seketika. Sekarang ni ada beberapa idea untuk menjalankan projek Ebiz kedua terbesar yang akan dilancarkan pada 29th October 2007.

Wah.. projek apa tu ?

:) Emm.. Actually diri ni merasakan pasaran Ebiz di Malaysia masih lagi baru dan belum tepu. Aku ada idea yang cukup menarik sepanjang 6 tahun jadi webmaster dan telah mempelajari pelbagai teknik marketing online dan offline secara tak langsung dari banyak mentor dalam dan luar negara.

Istimewanya, bagi newbie dan juga mereka yang telah menceburi Ebiz boleh dapatkan produk terbaru yang cukup 'menggemparkan' ini.

Kebanyakan tips dan point yg telah di'extract' dalam produk yang bakal keluar ini merupakan amalan jutawan-jutawan siber dunia. Ia mmg menguntungkan kerana dengan mencakupi selok-belok Ebiz yang professional membolehkan anda berjaya lebih cepat.

Aku ingatkan nak launch sebelum raya, tapi sebenarnya masa terlalu suntuk kerana masih terikat dengan pelbagai projek web development yang lain. Insyaallah dengan target masa yang ada bakal dikeluarkan sebelum atau pada 28th october 2007 nanti. So keep in touch bersama Team RahsiaEbiz.Com untuk dapatkan perkembangan menarik dari masa ke semasa.

2 ulasan

  1. Menarik tu kawan..Nanti dapat share2 la sket..Aku hari ini buat pertama kali dalam hidup aku beli satu e-book..Sajer nak kongsi..Tapi ingat kawan komitmen kerja perlu diutamakan dan jangan dilalaikan..Allah soal nanti tau..Heheh..

    BalasPadam
  2. wah dah beli ebook.. tahniah.. so teruskan usaha untuk belajar bende2 baru terutamanya bab making money..

    pasal kerja insyaallah, aku wat yang terbaik.. cuma ujung minggu ni aku sibuk dengan planning masa depan yang lebih gemilang.. :)

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.